books

Czułość oraz inne cząstki

7/08/2015

Wakacje to najlepszy czas na czytanie książek. Ksiązki potrafią umilić nawet najbardziej paskudny dzień! Właśnie mój się teraz taki stał.. Rano razem z moim chłopakiem pojechaliśmy do miasta, załatwiliśmy kilka spraw. Teraz otrzymałam telefon, że od jutra mogę zacząć korepetycję. Niby dobrze, że od prawie początku lipca zacznę przygotowania...ale, to znak, że moje wielkie, bardzo długie wakacje już nie będą całkowicie wolne. Zacznie się nauka, od której się już odzwyczaiłam.

A takim moim pocieszeniem obecnie są trzy książki, "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" , "Odzyskałem ją" oraz książkowy-pamiętnik Janusza Leona Wiśniewskiego " Czułość oraz inne cząstki elementarne". Jest to mój pamiętnik, który uwielbiam! 







Znacie któreś z tych książek? Możecie polecić mi coś dobrego do czytania? :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. ja bylam zawiedziona ksiazka "Dlaczego męzczyzni kochają zołzy", bo wychodzi z niej na to ze kobieta zawsze musi miec bezwzgledna i ciagle konkuruje z facetem na zasadzie "kto potrafi byc bardziej niedostepny" a nie o to chodzi w stałym zwiazku.
    a jezeli chodzi o to co polecam, to zawsze polecam kazdemu na początek Sparksa, bo to taka literatura chyba dla kazdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale jeśli tylko znajdę czas to po którąś sięgnę :) obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z nich nie czytałam, ja od dobrego roku gustuje tylko w kryminałach. :) polecać Ci nic nie będę, bo nie wiem czy w ogóle gustujesz w takich książkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, przypomnialaś mi o "dlaczego mężczyźni kochają zołzy" :) kiedyś miałam się za nią zabrać, a w końcu zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. :)

SUBSCRIBE

Like us on Facebook