life

Fajnie jest mieć bloga!

7/08/2015

Cześć Wszystkim!
To ja Marta, kiedyś blogerka (NAD-ZYCIEM.BLOGSPOT.COM), niedawno podjęłam decyzję dotyczącą bloga. W efekcie czego założyłam nowego bloga! Czyścutkiego, takiego który należy tylko do mnie. Strasznie się cieszę, że znowu mam bloga!
Wakacje lecą, dzień za dniem. Matematyka pokrzyżowała moje plany, mam nadzieję, że nie całkowicie i uda się zrealizować, chociaż po części mój plan na przyszłość. Najważniejsze jest to, aby się nigdy nie poddawać!


Naprawdę fajnie jest mieć bloga, to takie nasze/moje miejsce w sieci! Mam nadzieję,ze spodoba wam się mój blog i będziecie go chętnie odwiedzać. :)

Ktoś wie co to za trójkąt pojawił się przy komentarzach?? :O

You Might Also Like

6 komentarze

  1. powodzenia na nowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości w blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę udanego prowadzenia bloga :)
    masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym?
    byAjina
    KLIK mój blog
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post! Z resztą blog jest jeszcze lepszy. Z chęcią zapraszam też do mnie... :) Ja dopiero zaczynam i potrzebuję wsparcia... Ty też zaczynasz więc wzajemne wsparcie się przyda... Miło będzie jak ci się spodoba blog i mnie zaobserwujesz... Oczywiście się odwdzięczę... :*
    Pozdrawiam
    Ola
    Kliknij tutaj
    lub tutaj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem dobrze jest zacząć od początku :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. O też tak miałam ostatnio :) tylko że ja usunęłam posty ze starego i zaczęłam na nowo na tym samym adresie. Troche bylo żal usuwać ale .. :)
    Wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. :)

SUBSCRIBE

Like us on Facebook